Taller d’orquestra adreçat a estudiants de grau professional ,Associació de Conservatoris de Catalunya (ACCat) i ,Jove Orquestra Nacional de Catalunya (JONC)

• 2015-jonc-grans-juliol-facebook-89121

Per tercer any consecutiu la Jove Orquestra Nacional de Catalunya (JONC) ofereix l’oportunitat als alumnes dels Conservatoris associats a l’ACCat de participar durant l’encontre d’estiu de la JONC a un taller d’orquestra d’un dia, on rebran classes dels professors convidats, faran assaigs per seccions i també un assaig de tutti amb el director Manel Valdivieso.

En el document adjunt que ens envia la JONC hi trobareu el pla de treball i l’adreça de l’encontre.

La plantilla de la 2a Simfonia de Beethoven és la següent. Però tal que puguin participar més alumnes encara que en les anteriors edicions, uns alumnes faran el tutti del primer temps, i els altres del tercer.

6 violins primers

6 violins segons

4 violes

3 violoncels

2 contrabaixos

2 flautes

2 oboès

2 clarinets

2 fagots

2 trompes

2 trompetes

1 percussió

Pel que fa al procediment:

Heu de seleccionar alumnes d’aquestes especialitats que estiguin cursant 4t, 5è o 6è curs de GP. Podríem fer com l’any passat: ens passeu la llista dels alumnes amb el seu correu electrònic i número de mòbil i nosaltres ja ens ocuparíem de convocar-los, per tenir controlada l’assistència. Podeu fer la inscripció aquí:

Cal enviar els formularis abans del 5 de juny i la JONC ens donarà resposta el 17 de juny, de com ha quedat la participació.

Les partitures les trobareu aquí: