Taller d’orquestra adreçat a estudiants de grau professional ,Associació de Conservatoris de Catalunya (ACCat) i ,Jove Orquestra Nacional de Catalunya (JONC)

Per quart any consecutiu la Jove Orquestra Nacional de Catalunya (JONC) ofereix l’oportunitat als alumnes dels Conservatoris associats a l’ACCat de participar durant l’encontre d’hivern de la JONC a un taller d’orquestra d’un dia, on rebran classes dels professors convidats, faran assaigs per seccions i també un assaig de tutti amb el director Manel Valdivieso.

INFORMACIÓ:
Requisits: Taller adreçat a alumnes de grau professional dels conservatoris i centres autoritzats de grau professional dels cursos 4t, 5è i 6è que hagin tret qualificacions de notable o excel·lent a la darrera avaluació.
Els alumnes que es presenten han d’estar recomanats pel seu professor d’instrument , han de mostrar interès i el compromís d’assistir tota la jornada del taller (matí i tarda)

DETALL DE L’ACTIVITAT:

Dia: dijous 29 de desembre de 2016
Lloc: Escola de Música i Teatre Auditori de Salou (TAS)  C/Advocat Gallego, 2, 43840 Salou

Cost: gratuït

Obra proposada: 2a simfonia de Mendelssohn (1r moviment, números 1 i 2)

PLA DE TREBALL:

9.15h                     Hora de trobada: davant del Teatre Auditori

9.30h – 11h            Classes col·lectives amb els professors de la JONC

11.30h – 13h          Assaig d’orquestra

13.30h – 15h          Dinar: Hotel Regina (Av. de Joan Fuster, 3, 43840 Salou, Tarragona)

15.30h – 17h          Assaig d’orquestra conjunt amb la JONC Alevins

17.30h – 18.30h     Assistència opcional com a oients les classes de la JONC Alevins

PLATILLA:

22 violins, 8 violes, 6 violoncels i 2 o 3 contrabaixos; 2 flautes, 2 oboès, 2 clarinets, 2 fagots; 4 trompes, 2 trompetes, 3 trombons i 1 percussió.

TERMINI D’INSCRIPCIONS:  13 de desembre de 2016

Una vegada tinguem la llista dels seleccionats, la JONC es posarà en contacte amb ells i els hi enviarà la informació.

Cal posar-se en contacte amb el professor per formalitzar la inscripció

Fotos de la Jornada: