La prestigiosa soprano Ofèlia Sala ofereix una màsterclass de música catalana al Conservatori de música de la Diputació a Tarragona

El Conservatori de Música de la Diputació a Tarragona coorganitza amb l’Associació de Conservatoris de Catalunya (ACCat) i la Fundació d’Antigues Caixes Catalanes una jornada de classes magistrals de música catalana per a cant a càrrec de la prestigiosa soprano d’Ofèlia Sala.

Una màsterclass emmarcada dins el Premi BBVA de Música al Talent Individual que tindrà lloc a Barcelona els propers 21 i 22 d’abril i en el qual participaran joves músics de tots els conservatoris de música de Catalunya.

El Conservatori tarragoní és un dels cinc centres d’ensenyament musical de Catalunya que acull aquestes activitats paral·leles en forma de classes especialitzades amb professionals de prestigi.

Una  reconeguda soprano amb una brillant trajectòria internacional

Nascuda a València, Ofèlia Sala, va estudiar al Conservatori Superior de la seva ciutat obtenint els Títols Superiors de Cant, Piano i el de Solfeig i Teoria de la Música i va completar la seva formació amb un Màster a la Hochschule für Musik de Munich.  La seva trajectòria professional l’ha portat a actuar a produccions del Metropolitan Opera House de Nova York, Lyric Opera Chicago, Teatro alla Scala de Milà, Teatro del Maggio Musicale Fiorentino, Gran Teatre del Liceu de Barcelona o Teatro Real de Madrid, entre altres.

Avui han participat 13 alumnes dels conservatoris de Tarragona, Tortosa, Sabadell, Terrassa, Vic, Sabadell i Sant Cugat.

Una màsterclass amb molt bona acollida de públic oient i actiu.

Volem agrair al Conservatori de la Diputació a Tarragona la gran jornada que han fet possible.