Premi BBVA de música – Vic, 6 de maig de 2017- horaris d’actuació

Els horaris que US ADJUNTEM fan referència a la fase eliminatòria únicament, que tindrà lloc el dissabte dia 6.

De cara  a la fase eliminatòria cal tenir en compte:

• Els horaris “d’assaig”, just abans de l’actuació, estan destinats a l’escalfament de l’alumne que concursa. Aquests horaris no s’han fet amb la previsió que puguin assajar amb el repertorista
  • Els alumnes només podran assajar en l’horari indicat.
  • A les aules d’audicions només es podrà  provar  els dies anteriors al concurs i caldrà posar-se en contacte amb el conservatori de Vic per veure’n la disponibilitat.
  • Els alumnes tindran com a màxim 30 minuts per escalfar a les aules assignades.
  • Tots els participants hauran de portar un joc de les partitures que tocaran a la prova eliminatòria a disposició del jurat.
  • El premi ACCat a la millor obra d’autor català es donarà segons les audicions de la prova eliminatòria, per tant els alumnes que hagin triat una obra catalana per a la fase final i la vulguin tocar a la fase eliminatòria, la podran canviar , informant sempre a l’organització i al Jurat.
  • El minutatge de les actuacions serà absolutament estricte. En el cas que es produeixi una baixa d’algun participant es podrà modificar l’horari dels següents participants.
  • Qualsevol retard o absència del participant en el seu horari serà motiu per perdre el dret a participar.

Loc: Escola i Conservatori de música de Vic
Adreça: