Premi BBVA de música al Talent Individual

HORARIS ASSAIG I ACTUACIÓ

Benvolgut participant al Premi BBVA de Música al Talent Individual 2018, estàs ja a punt per a participar a la 3a edició del Premi? Recorda que és el proper dissabte 21 d’abril al Conservatori Superior del Liceu i perquè tot vagi sobre rodes et passem algunes indicacions :

COM ARRIBAR AL CONSERVATORI SUPERIOR DEL LICEU
ADREÇA de les proves: C/Nou de la Rambla, 88 (accés pel C/Estel, just al costat). Està situat al centre de Barcelona, entre Av. Paral·lel i les Rambles, es pot accedir amb transport públic o privat:

• Transport privat: es recomana el Pàrquing SABA Paral·lel: C/ Abat Safont, 2, si bé n’hi ha d’altres propers per la zona.

•  Transport públic:
  • METRO L3 – L2 (Paral·lel)
  • Autobusos: 20, 21, 36, 57, 64, 157
  • Parada de taxi: Av. Paral·lel 70

RECEPCIÓ DELS PARTICIPANTS
El Conservatori del Liceu estarà obert el dissabte des de les 9h
A la recepció us haureu d’acreditar amb el vostre DNI i recollir una carpeta on trobareu informació relativa als dos dies d’activitats del concurs, així com informació de les aules en què  podreu escalfar abans de la vostra prova.

CAFETERIA DEL CONSERVATORI
Al llarg del dissabte estarà obert el Cafè del Conservatori (també serviran dinars) i hi haurà una exposició de partitures i llibres de les editorials Dínsic i Boileau, que oferiran importants descomptes.

ORGANITZACIÓ
Per a qualsevol dubte, aclariment, problema que us trobeu durant el cap de setmana, us podeu dirigir a l’Aula 101, en la que hi haurà algun responsable de l’Organització per atendre-us.

NORMATIVA

• Horaris “d’assaig”: els alumnes tindran com a màxim 30 minuts per escalfar a les aules assignades just abans de l’actuació. No s’han fet per assajar amb el repertorista, tot i que moltes de les aules previstes disposen de piano. Els alumnes només podran assajar en l’horari indicat.

• Partitures: Tots els participants hauran de portar un joc de les partitures del que tocaran, que hauran de posar a disposició del jurat. S’entén que els alumnes que no toquin de memòria actuaran amb partitures originals (no fotocòpies).

• PREMIS ACCAT: El premi ACCat a la millor obra d’autor català es donarà valorant les audicions de la prova eliminatòria, per tant, els alumnes que vulguin optar a aquest premi hauran de tocar l’obra catalana a la 1a fase del concurs.

• Minutatge: el minutatge de les actuacions serà absolutament estricte. En el cas que es produeixi una baixa d’algun participant es podrà modificar l’horari dels següents participants. Per tant és recomanable arribar amb una antelació prudencial.

• Qualsevol retard o absència del participant en el seu horari serà motiu per perdre el dret a participar.

• Les audicions seran obertes al públic.

• FINALISTES: En finalitzar la 1a fase el dissabte 21 per la tarda, l’organització comunicarà el nom dels finalistes que passaran a la prova del diumenge així com l’horari de participació, a través de les xarxes socials de l’Associació de Conservatoris i de la seva pàgina web, www.conservatoris.cat. També s’anunciaran els premis ACCat a la millor interpretació de música catalana.

• FASE FINAL DEL DIUMENGE: els alumnes que hagin passat a la fase final actuaran el diumenge al matí amb el seu repertorista, si és que en necessiten.

• GALA DE LLIURAMENT DE PREMIS: els resultats del Premi es coneixeran a la Gala de Lliurament de Premis que tindrà lloc a l’Auditori del Conservatori Superior del Liceu, el diumenge 22 d’abril a les 18h. Aquest acte és d’entrada lliure.

Tots els finalistes i els guanyadors dels Premis ACCat hauran d’estar presents a la Gala de Lliurament. Si per una causa major no s’hi pot assistir, s’ha de comunicar a l’organització, sinó s’entendrà que es renuncia al Premi.
Els alumnes finalistes hauran de tenir preparada per la Gala de Lliurament una obra sense acompanyament, o bé comptar amb el seu propi repertorista. També poden optar per tocar (si són guardonats) amb el repertorista que el concurs posa a la seva disposició per al diumenge per la tarda. En cas que estiguin interessats ho hauran de fer saber a l’organització al llarg del matí de diumenge, i lliurar les partitures corresponents. Podran assajar en un horari establert entre els interessats, al llarg del diumenge.

ALLOTJAMENT PARTICIPANTS FINALISTES

L’Organització donarà un ajut per allotjament de 75 euros per a cada participant finalista que ho sol·liciti. S’haurà de fer a través de la pàgina web de l’ACCat, www.conservatoris.cat i es concedirà a posteriori del cap de setmana.

HORARIS ASSAIG I ACTUACIÓ