La Relació del llenguatge musical i les assignatures instrumentals. A la recerca de transversalitats pràctiques

El passat dovendres 20 de gener de 2017,més  de 70 professors dels conservatoris de música de Catalunya assisteixen a la sessió de Bones Pràctiques organitzada per l’ACCat celebrada al Conservatori Municipal de Barcelona del passat divendres 20 de gener.
La relació del llenguatge musical i les assignatures instrumentals, un tema de vegades complexe a tractar, va ser fruit de debat entre els assistents.
Els conservatoris del Liceu de Barcelona, Granollers i Cervera van explicar les seves experiències relacionades amb la transversalitat de les assignatures de llenguatge i instrument. Unes experiències molt interessants i adaptades als nous temps i sempre a la recerca de la millora qualitativa.
Una sessió molt interessant que de ben segur que tindrà una continuïtat en el futur.

Molts gràcies als assitents, als conservatoris que van presentar les seves experìències i al Conservatori Mpal de Barcelona per la seva col·laboració.