EVA Graubin – Premi Oriol Martorell 2017

Resolució del Jurat del Premi Oriol Martorell 2017

El jurat del Premi Oriol Martorell 2017, integrat per Josep M Godoy de l’AEMCAT, Víctor Santapau de l’ACCAT, Montse Catllà de la Fundació L’Atlàntida, Carles Farràs, de l’ACEM, Enriqueta Anglada de la Fundació L’Atlàntida, Josep Borràs de l’ESMUC, Lluís Vila d’Abadal de la Fundació l’Atlàntida i Sebastià Bardolet de l’emvic, ha decidit per unanimitat atorgar el Premi Oriol Martorell 2017 a:

Eva Graubiņa per la seva aportació a la renovació dels estudis superiors del violí a Catalunya, la seva dedicació de més de trenta anys a generacions d’intèrprets i professors de violí que han contribuït decisivament a transformar el panorama musical català i situar-lo als nivells internacionals que pertocava, per la seva disposició constant a col·laborar amb les escoles de música i conservatoris professionals del país impartint classes magistrals, assessoraments o participant en els seus concursos i certàmens. I, en fi, per haver apostat per Barcelona i Catalunya com a terra d’acollida i de realització personal on aportar-hi el seu talent i la seva rica experiència d’intèrpret i professora reconeguda arreu.

Busquem antics alumnes d’Eva Graubiņa per convidar-los a l’acte d’entrega del Premi Oriol Martorell 2017 que tindrà lloc a Vic (Sala 3, Emvic) el proper dissabte, 3 de juny, a les 18.00h.

També ens agradaria que, en cas de no poder-hi assistir, ens fessiu arribar, per escrit, vídeo, foto, etc. una petita felicitació per a ella. Ho podeu enviar aquí: emvic@emvic.cat
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!