Convocatòria de les Beques Ferrer-Salat

Està oberta la nova convocatòria de Beques de la Fundació de Música Ferrer-Salat adreçada a joves talents que vulguin convertir la música en la seva professió en un entorn educatiu excepcional com és el Conservatori del Liceu.

En aquesta X edició es convoquen 12 beques que permetran als estudiants desenvolupar tot el seu talent a través dels 4 anys d’Estudis Superiors en el nostre centre, d’aquesta manera, 12 estudiants que iniciïn la seva formació el curs 2019-2020 gaudiran d’una Beca que cobrirà els costos dels quatre anys de la seva carrera, una ajuda que els permetrà donar el millor de si mateixos en el repte de convertir-se en grans músics.

El període d’inscripció estarà obert fins al pròxim 4 de març (inclòs) a partir d’aquesta data es convocaran les diverses audicions que culminaran amb l’anunci dels resultats finals, en el marc del Concert de Becaris de la convocatòria anterior del 28 de març . Tots els candidats hauran de tenir nacionalitat espanyola i complir amb els requisits que s’especifiquen a la convocatòria. Per fer efectiva la beca, hauran de superar les Proves d’accés i inscriure al Conservatori del Liceu al curs 2019-2020.

Més informació aquí

Inscripcions i presentació

de la documentació:

Del 20 de desembre al 4 de març de 2019 (ambdós inclosos)

Presentació de les obres dels candidats de Composició:

Fins al 4 de març de 2019

Audicions de la primera fase per als candidats d’Interpretació:

22 i 23 de març de 2019 (el dia i l’hora per a cada candidat es comunicaran oportunament)

Audicions de la segona fase per als candidats d’Interpretació /Exercicis i entrevista per als candidats de Composició:

25, 26, 27 i 28 de març de 2019 (el dia i hora per a cada candidat es comunicaran oportunament)

Comunicació de resultats finals:

28 de març de 2019 (en el marc del Concert de Becaris de la convocatòria anterior)