Concert de guanyadors Intercentros i Trobada de metalls de Catalunya

EL passat 17 d’abril a l’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú es va celebrar el concert dels alumnes dels conservatoris de Catalunya guardonats a la fase catalana de l’edició del 2015 del Certamen Intercentros. Tot seguit, una setantena d’alumnes de grau professional de metalls van celebrar, sota la direcció del Mestre Henrie Adams, el concert final de la 2a Trobada de Metalls dels conservatoris de Catalunya, Els conservatoris que van participar són Badalona, Barcelona Mpal, Cervera, Girona, Igualada, Liceu Barcelona, Lleida, Manresa, Reus, Sabadell, Terrassa, Vilanova i la Geltrú i Vila-seca.
El concert va ser un èxit tant músical com d’audiència.  Durant 1h30 es va visualitzar el gran talent musical que generen els nostres conservatoris de grau professional.

Ha estat una trobada on han participat professors convidats com:

Trompeta: Angel Serrano; Assistent Solista OBC, professor de trompeta de l’ESMUC.
Trompa: Juan Manuel Gomez; Solista OBC.
Trombó: Daniel Perpiñan; Professor
Trombó i de música de Cambra a l’ESMUC , CSM LICEU i CSMA.
Tuba: Daniel Salcedo; OBC.

Durant dos dies aquests han treballat amb els alumnes i el mestre per preparar el concert final.

Els alumnes que van obrir el concert i guardonat a Intercentros han estat:

1r premiat:  Xavier Ricarte Faixó (piano, Conservatori Municipal de Música de Manresa)
2n premiat:  Laia Haro Catalán (clarinet, Escola i Conservatori de Música de la Diputació de Tarragona a Tortosa)
3rs premiats ex-aequo:  David Fonseca González (violí, Institut Escola Artístic “Oriol Martorell” de Barcelona ) i María Torres Melgares (saxo, Conservatori de Terrassa)

[embedyt] http://www.youtube.com/embed?listType=playlist&list=UUV6G32xiEPSUAmHM58A7KAw[/embedyt]